rajlaxmi

De Var Bättre Förr

Kategori: Allmänt

Igår var det meningen att vi skulle sett Dead By April <3 i Kinna men det blev aldrig av tack vare vädret -.- . Så tack för det! Hade verkligen velat se dem, älskar dom! Men men, kommer förmodligen spela längre fram så får hålla tummarna för det i stället.
Vi drog till Varberg på kvällen för att festa till det på Oscars, det var en riktigt lyckad kväll och faktist denna gången en bra DJ. Man kände igen varje låt så dansade ihjäl mig haha, hade även inga klackisar så för första gången är mina fötter inte förstörda :D. Skål på det!
Nu är jag hemma i Örby och ska snart äta lax, senare under dagen ska jag förmodligen träffa Mandy och checka på Kapten Röd i Kinna =).
Innan jag avslutar vill jag också skriva grattis till vår äldsta ragdoll Tekla, som idag har blivit tre underbara år <3!
Hittade även lite foton på mig, min bror och även min mamma som är i samma ålder som mig på fotorna :D.. CYA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: