rajlaxmi

Nationaldagen

Kategori: Allmänt

Imorse mådde jag bokstavligen skit men kunde inte mä att ringa till jobbet, för idag var det verkligen svårt att få tag i folk :/. Så det var bara att stoppa i sig en massa alvedon hela dagen och gå på det, hittade även två halstabletter i mammas väst som om att det var ödet xD. Tack i alla fall, det hjälpte en del..
Hade även glömt av att det var självaste Nationaldagen idag haha, så när jag väl hade fått in det i skallen så fattade jag med att jag tjänade extra vilket jag absolut inte tackar nej till :D!
Efter jobbet träffade jag älsklingen och Ante som hade haft lite partaj igår, vi åkte ner till havet och ännu en gång har jag fått mumsa i mig glass från 3 Toppar (a) innan Ante drog sig hemåt hann vi även spela lite kubb (y).
Nu har jag precis ritat klart min teckning så får se om jag lägger upp den eller inte, ska snart bege oss till sängs och imorgon väntas en lugn dag. Kanske träffar jag Lina =).. är nämnligen ledig imorgon så får hitta på nått =).
GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: