rajlaxmi

Damn Im Good!

Kategori: Allmänt

Är det inte jävligt onödigt att vakna en timma tidigare när man redan ska upp tidigt som fan :S? Det bockar jag av idag, stressade som fan i tio minuter för jag trodde jag var sjukt försenad. När jag sedan skulle säga hej då till Martin sa han att klockan inte var mer än 04:15.. hejja hejja -.- .
Redan pigg och hade inte tackat nej till att sova lite till vilket jag fick gjort som tur var innan det verkligen var dags att bege sig av (y).
Jobbet var helt okej idag. Därefter jobbet fick jag reda på att jag skulle på en kurs samt göra mitt läkemedelprov.. asså jag skriver bara såhär: fan, jag visste inte att jag var så smart xD! Det sista kan ni ju räkna ut själva hahaha.
Lite märkligt ändå, borde fan bli läkare xD.

I alla fall nu är jag hemma igen och solen är nu uppe och värmen har kommit tillbaka. Ska snart när jag orkar ta tag i det städa lite och göra mat. Älsklingen kommer snart med och ikväll ska vi bara ta det lugnt framför teven, "Spiderman" kommer på sexan så får vell ta och se på den =).
Fattar verkligen inte varför de ska göra en fjärde film på samma historia som ettan, hoppas det är nått som är annorlunda i alla fall.. även om jag är inte full taggad över den så vill jag nog fortfarande kolla på den haha ^^ xP!
CYA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: