rajlaxmi

Burlesque

Kategori: Allmänt

Min tisdag började väldigt lugnt, fick en härlig sovmorgon eftersom min lektion inte jag började försen 12:40. Så i stället för att sova till 11:00 så gick jag upp och la mig i soffan för att checka på "Burlesque" - med Christina Aguilera & Cher. Och vill gärna medela för alla som älskar dans & sång, ta då en titt på denna film. Den är bra som fan :D!

I alla fall efter filmen så var det dags att göra i ordning sig för att dra till skolan. Även om det bara var två lektioner så var dem extremt långa och jag somnade nästan på den första. Sen efter lektionerna satte jag på min Ipode och vandrade tillbaka hem i det kalla vädret, fyfan vad kallt det är nu seriöst! Ge mig sommar!

Nu ska jag bara slappa framför älskade The 70´s Show med Martin och längta tills morgondagen. Ska nämnligen börja dansa igen för första gången på riktigt länge, känns lite nervöst men ska bli skoj att komma igång.

Cya!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: