rajlaxmi

Edward Scissorhands

Kategori: Allmänt

Ännu en måndag och jag sitter som vanligt i skolan och inväntar tills Martin ska sluta sitt jobb. Medans försöker jag få mig själv att plugga lite men jag känner varken någon ork eller vilja till det, enbart Spotify och YouTube kan hålla mig vaken.. fyfan vad trött man är -.-.
Så när jag kommer hem så har jag bestämt mig för att ladda ner "Edward Scissorhands" och checka på den. Hört från en vän att den filmen är jättebra, men det borde jag redan ha förstått.. det är ju Jhonny Depp som har huvudrollen <3.
Checkade med på lite klipp ifrån filmen och den verkar väldigt sorlig, jag kan redan se mig själv fälla en tår efter varandra :O. Det märker vi!
Kanske med blir att man ritar nått innan läggdags :).

Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: