rajlaxmi

11:18

Kategori: Allmänt

Vill tacka Wickan för igår, hade en riktigt mysig kväll. Vi checka lite på danser, babblade & skrattade och åt oss tjocka (A).. samtidigt som vi försökte få Gizzmo att INTE röra godiset vilket han lyckades med ändå haha. Och när han skulle tigga med sina underbara ögon dreglade han samtidigt på mina ben ^^, OCH jag föll för det.. haha helt otroligt!
När jag väl kom hem efter det låg Martin redan och sov så jag bäddade ner mig gämte honom och somnade snabbt =).

Idag har jag än så länge packat klart och förhoppningsvis inte glömt nått, hunnit städa i ordning lägeneheten och kanske åker förbi Tvååker för att hjälpa Baff med målningen innan det är dags att bege sig till Skene för Streeten :D!

Vi får med inte glömma att ikväll får jag äntligen träffa älskade Asta, fyfan vad jag längtar <3!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: