rajlaxmi

Fredagsmys Idag!

Kategori: Allmänt

Slutade en timma tidigare idag vilket man inte tackar nej till =). Sitter nu hemma i soffan framför Simpson och har nyss fått i mig lite att äta, har blivit helt såld på havregrynsgröt.. jag älskar det verkligen haha! Kommer säkert föräta mig på det -.- .
Martin slutar vid 16:00 tiden så väntar tills han kommer hem därefter ska vi dra till affären för att inhandla lite gott-gott inför ikväll =). Ser fram imot en lugn & slapp kväll framför teven med pojken.

Imorgon ska jag förmodligen träffa min saknade Bell, ser riktigt fram imot det.. så jävla längesedan vi var med varandra. Får se vad som händer, tar dagen som den kommer.. det viktigaste är i alla fall att vi träffas <3.

Finns inte så mycket mer att skriva om, lyssnar på "You Found Me"- The Fray.. så jävla bra är den. Den är med i den nykommna filmen "The Lucky One" med Zac Efron & Taylor Schilling. Det är samma regissör som gjorde "The Notebook" (min favorit film inom romans) längtar tills jag får se denna som kommer nu.

CYA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: