rajlaxmi

:)

Kategori: Allmänt

Min morgon började underbart, cyklade hem till Lina för en asmysig frukost. Vi gjorde plättar med banan i, otroligt gott! Nått jag rekommenderar en massa :D.
Det ni behöver är bananer, ägg, mjöl, och mjölk blanda sedan i det i en skål, stek dem därefter.. njut utav dom för det kan jag lova till hundra procent att ni kommer att göra =). Lite hallon till är inte heller fel (y).

Efter det var det dags för mig att dra hemåt för att påbörja min upppackning samt städning. Fick ganska mycket gjort men ännu är jag inte klar, har lika mycket kläder som ett köpcentrum -.- . Får försöka få det gjort så fort som möjligt.
Annars idag har jag tagit det lugnt, Martin är här och håller mig sällskap och ska även sova över.
Imorgon ska jag förmodligen träffa Lina igen :), hon kommer till mig och det blir frukosttajm sen får vi se vad tisdagen har oss att ge.

Fotot är på badrumsskåpet som jag har städat ut och gjort i ordning.. innan såg det verkligen förjävligt ut haha, istället ser det nu perfekt ut <3.

GODNATT!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: