rajlaxmi

Duktig Tjej

Kategori: Allmänt

Idag har jag faktist varit en riktigt duktig tjej, började med att stiga upp vid nio dock var anledningen till det att jag inte längre kunde sova mer -.-. Åt frukost framför Glee och därefter började storstädningen, packade och det enda som ska göras nu är dammsugning men det gör jag imorgon istället tänkte jag =).
När Martin senare på dagen kom hem åkte vi ner till min stuga där han grillade maten medans jag klippte gräset. Känner att det är utbytta roller i vårt förhållande, men jag gillar att klippa haha ^^. Maten var wonder och efter en stund njutning i solen begav vi oss hemåt igen.
Det blev ett snabbstopp vid Coop för lite smått & gott (a).. nu sitter jag i soffan framför teven och äter mig tjock. Får se när det är dags för läggdags.

Imorgon ska förhoppningsvis Mandy & Ante komma på besök så får hålla tummarna för en lyckad lördag.
CYA :D!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: