rajlaxmi

Mors Dag <3

Kategori: Allmänt

Igår var jag & Amanda ute på Oscars.. dock var det ganska B men men, varje kväll kan tyvärr inte vara perfekt. Förlorade inte mer än femton kroner så klagar inte, fick även höra av skrikande fjortisar att Loreen vann så grattis till henne (y).
I morse åkte vi ner till stugan men Amanda drog sig hemåt.
Martin och jag tog lite frukost i solen, gick & köpte glass, solade, somnade -.- ^^ och vid två tiden drog Martin till Espvik för att fira mors dag med familjen.
Min mamma & pappa var själv påväg till stugan och jag hann städa samt fixa lite överasskningar, gå ut på en långpromenad då jag även kände på havet och shit vad varmt det var, ångra att jag inte badade haha.
Vid sex tiden kom Martin och mina föräldrar strax efter det. Överraskningen till min moder blev en liten bukett blommer och en god bakelse till fikat. Det stannade inte länge men var glad att de kom ner en liten stund i alla fall =).

Martin stannade en stund efteråt, tillräckligt länge så vi hann grilla <3.. men nu har han åkt hem till lägenheten. Skickade nyss ett godnatt-sms så ska försöka inte störa han mer (a).. själv vet jag inte när jag tänkte dra mig till sängs men inte än på ett tag. Så det blir data & teve för min del!

Imorgon hade jag tänkt packa upp och sånt sen får vi se vad dagen har att ge, kanske kommer älsklingen på besök även imorgon =).
CYA!

Kommentarer

  • Lisbeth säger:

    Tack, blev väldigt glad !!

    2012-05-28 | 07:45:54

Kommentera inlägget här: