rajlaxmi

Kristehimmelsfärsdag

Kategori: Allmänt

Jag & Amanda <3

Igår kom Ante & Amanda hem till oss och vi hade lite partaj och det var skoj att träffa de igen. Amanda har nyss kommit hem från London så det var roligt att höra hur hon haft det =). Påminner mig igen på nytt att min snygga Wictorin bor där, hoppas du har det super vilket jag kan gissa att du har. Lär dig snälla deras heta accent och lär sedan mig ^^, önskar jag kan komma och hälsa på dig så snarast som möjligt dock är man just nu jävligt pank så får vänta ett litet tag till :/. Saknar dig!

Idag har vi haft en slapp morgon framför "Hangover"-filmerna och när Ante & Amanda begav sig hemåt drog jag och älsklingen till Coop. Det blev en underbar middag och jag måste säga, fyfan vad bra jag är på att göra sås haha.. hejja hejja (y).
Efter en massa nya "Two And A Half"-avsnitt börjar jag nu bli trött och ska snart lägga mig till sängs. Börjar vid sju tiden imorgon så vill gärna vara så pigg som möjligt.
SOV GOTT!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag har det toppenbra och hoppas du har det lika bra snygging! Saknar dig som tusan!!! Längtar så tills du kommer över! :)

    2012-05-17 | 23:38:52
    Bloggadress: http://annawictorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: