rajlaxmi

J*vla Pissväder

Kategori: Allmänt

Bestämde mig för att sova lite längre idag och utnyttja min lediga morgon därefter proppade jag i mig lite frukost innan det var dags att hoppa på cyklen ner till stan. Fyfan vilket hemskt väder det var men men.. vi kanske behövde det -.- . Det gick skitbra på gymmet måste jag säga och ärligt talat var jag inte beredd på det haha för var inte så taggad som jag trodde.
När jag kom hem igen påbörjade jag mitt Glee-maraton, riktigt bra.. ryser till och med när vissa sjunger :O. De är sjukt jävla bra!

Martin kom hem från jobbet efter ett tag men åkte lika snabbt hemifrån igen -.-, han tillbringar kvällen hos sina föräldrar i Horred för sin tandläkartid tidigt imorgonbitti. Saknar han som fan & längtar tills imorgon .
När han åkte iväg träffade jag Malin för att käka lite på Campino, gott var det dock trodde jag att jag var hungriga. Men huvudsaken var att jag fick träffa henne, var skönt att få en liten pratstund med någon, det behövde jag =).

Nu sitter jag i soffan ensam och tycker lite smått synd om mig själv framför Glee ^^ men funderar på att lägga mig snart.
Vid 10:00 tiden imorgon ska jag på möte med min planerare så får se hur det kommer att gå, därefter ska jag förhoppningsvis träffa Lina :).
Godnatt snyggingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: