rajlaxmi

Hot Also Today

Kategori: Allmänt

Haft en riktigt bra dag på jobbet idag och lärt mig en massa, slutade idag vid ett tiden (y).. perfekt :D! Därefter åkte jag hem och strax efter det kom Lina, vi cyklade till stan & köpte var sin Diamglass, fotade lite, badade fötterna i havet (fyfan vad kallt det var.. säkert 5-), åt baugette på Veras Cafe, checkade i några affärer (hittade ett sjukt snyggt genomskinligt linne <3) och efter all tid i stan cyklade vi hem till mig igen.

Martin kom hem runt fem tiden och vi bestämde oss för att gå och kolla på en lägenhetsvisning som var mitt i mot oss, riktigt fin inredning samt lägenhet måste jag säga.. -> http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-1rum-varberg-soder-varbergs-kommun-bandholtzgatan-15b-3797737 .
Efter det drog jag och Lina för att inköpa en fet men jävligt go pizza, nu är jag mätt & belåten dock har Lina dragit sig :/. Hon hade fotbollsträning ikväll så hejja hejja tjejen ;).
Ikväll tänkte jag lägga mig hyfsat tidigt, det är det värt för att orka med jobbdagen. Slutar inte försen fyra imorgon så det blir en lång dag -.-, får försöka ta igenom den med ett stort leende på läpparna (y). CYA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: