rajlaxmi

Mina Unika Besökare, Tack ♥

Kategori: Allmänt

Min morgon började med en cykeltur till skolan, första timmen tillbringade jag genom att låta min hjärna skrynkla sönder sig  på matten. Först var det lite klurigt men efter att ha gått igenom det några gånger så fattade jag det äntligen. Nu gäller det bara att plugga järnet till det kommande prov nästa vecka (y).
När skolan var slut cyklade jag ner till stan för att kolla om eylinern har kommit in, men nej nej för femte gången.. det hade den inte -.-. Innan jag cyklade hemåt köpte jag mig med en liten cykelpump ;D.
När jag väl kom hem tog jag tag i disken och städade undan lite. Nu sitter jag framför teven och inväntar Top Model 15.
Samtidigt ska jag börja med en uppgift i Svenskan, vi ska skriva en krönika och jag bestämde mig för att uppmärksamma en viss aktuell ny händelse som ska heta "Kungafamiljens Nya Kärlek"- mina argumenteringar angående att hovet kräver mer pengar med mera.
Vill med innan jag avslutar inlägget tacka mina unika besökare, har inte haft bloggen länge men ändå.. 245 unika besökare. Betyder enormt !

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    Jag är en av dem :'D Seriöst, hur får du så himla många :o

    2012-03-05 | 17:15:10
    Bloggadress: http://ellebasijohansson.blogg.se/
  • MOA säger:

    Åh, det betyder enormt gumman.. tack <3.

    Nej, jag vet inte (: .. men är ohört tacksam för det i alla fall.

    2012-03-05 | 21:52:18
    Bloggadress: http://rajlaxmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: