rajlaxmi

Work Day

Kategori: Allmänt

Min icke lediga lördag började med upp med tuppen klockan 06:00 yeeay :O! Jobbet var inte slut försen 15:30 och även om det var en lång dag så flöt det på bra. Var med en asgó kollega som gjorde min jobbdag, tack :D!
När jag väl kom hem blev det lite städning innan jag satte mig och vilade mina ömma fötter framför O.C & ja, jag har fortffarande maraton.. ^^. Har nog sett denna serien en massa gånger, och har man ett tillräckligt mellan rum så tröttnar man inte (y).
 
I alla fall, har nyss klippt gräset.. var ganska tveksam om jag skulle gjort det eller inte men kände lika bra att få det gjort. Nästa lediga dag är inte försen tidag och då kanske jag inte ens är i Varberg så gjort är gjort :D.
Imorgon ska jag jobba igen, 07:00-15:30 :/ aja får hoppas det går lika bra som det gjorde idag :).
Ikväll blir det bara att ta det lugnt samt samla ihop sina ynka krafter tills imorgon, CYA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: