rajlaxmi

Rajlaxmi & Isabelle

Kategori: Allmänt

Igår efter en hyfsat bra jobbdag begav jag mig hem till lilla Mark för att träffa Isabelle. Vi kom på att jag var ledig på torsdag och hon hade inte heller några planeringar så vi bestämde oss för att inte ha någon tidsbegränsning :P.
Åkte ner till Varberg, sen till Kinna igen, åt glass vid Hedegärdesjön, ritade och sent en kvart innan Q8 skulle stänga bestämde jag mig för att vara besvärlig. Åkte fort som fan ner och köpte lite godis, dock hände en väldigt läskig grej. En riktigt psykiskt gubbe stod och log mot oss hela tiden och när vi väl skulle köra hemåt igen så följde han efter oss.
Asså, mitt hjärta bultade så extremt och jag blev riktigt jävla rädd, körde som en dåre för att få loss han. Tillslut såg vi inte han mer och vi kunde pusta ut, men det tog ett tag tills jag verkligen kunde lugna ner mig. Det var verkligen sjukt obehagligt må jag säga!
Hjälpte inte heller att vi checkade på "The Crazies" därefter haha, men den filmen var bra, sen fortsatte vi med en komiker men jag somnade i början utav filmen xD.

Imorse vaknade vi ganska sent haha men vi var i alla fall utsövda och som sagt hade vi ingen tidsbegränsing. Wonder, känns som om att det enda man lever efter nu -.- .
Innan jag begav mig till stugan igen hann jag även träffa mina föräldrar och katterna =) <3. Får se om det blir fint väder i helgen eller inte, i så fall skulle de förmodligen komma hit.

Nu sitter jag med Martin framför teven och har nyss kommit in från en liten promenix, blev inte precis som vi hade tänkt oss eftersom kossorna som vi träffade var inte på så bra humör haha xD. Fan, skulle ju bara mata dom.. de behöver inte grymta för det :S- jävla kossor xD!
I alla fall är inne nu och ska snart ta nått att äta framför kvällens film "Spiderman 3" där även Topher Grace från "The 70´s Show" är med. CYA :D!

Kommentarer

  • Lisbeth säger:

    Fina ni ä !!

    2012-06-15 | 15:23:26

Kommentera inlägget här: