rajlaxmi

Midsommarafton 2012

Kategori: Allmänt

Midsommarafton idag då, påbörjade min morgon 07:00 på jobbet och ja.. jag jobbade haha (y). Det första passet var fram till tio, perfekt samt att det flöt på otroligt bra med goa människor med bra humör :).
Därefter körde jag fort hem i väntan på god mat & tårta och det var riktigt gott må jag säga <3. Martin var även här och höll oss sällskap.
Hann vila upp mig ett tag innan det var dags för andra passet, det gick riktigt fort och var även på kvällen helt okej. Pluss som alla andra redan har märkt, så har det regnat nått förjävligt idag. Då får jag tänka själviskt och skriva "Fyfan, vad skönt att jobba och tjäna in extra" (A). Men självfallet är det sorligt för er lediga men.. ah som sagt tänker själviskt ^^.
 
Nu är jag hemma och har hunnit äta lite mat, smått & gott med mamma, pappa och Martin. Har även checkat på ett awesome avsnitt utav Macken på teven men nu är det som vanligt fotboll.
För er som håller koll så står det nu 4-1 till Tyskland.. hejja hejja not. Vill hellre att Grekland ska vinna denna match men det känns ganska kört just nu -.- .
 
I alla fall framåt kvällen ska jag nu bara slappa järnet och det känns obeskrivligt gött att inte behöva tänka på att ställa klockan eller hålla tiden, nej imorgon ska jag sova ut och INTE väckas utav nått onödigt! Så nu skriver Rajlaxmi godnatt flickor/pojkar och ha en fortsätt lyckad kväll :*!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: