rajlaxmi

Kapten Röd

Kategori: Allmänt

Då är man tillbaka i Varberg efter en lyckad helg i Örby. I lördags var jag med Isabelle & Hanna, vi festade till det på Oscars i regnet. Dock skulle vi egentligen kolla på Dead By April som spelade på Mingla I Mark. Jag ångrar sjukt att jag inte gick dit lite, älskar verkligen det bandet och det hade vart första gången jag gick på ett band som jag verkligen älskar! Men men, det kommer förhoppningsvis fler tillfällen, dom är ju framför allt svenskar haha xD <3.
I alla fall det var najs på Oscars, träffade en massa gamla bekanta och när vi väl skulle hemåt åt jag den bästa kebabrullen ever, det bara öste med sås <3 haha!

Igår var jag med Amanda & hennes mamma i Kinna för att checka på Kapten Röd. Han var sjukt jävla bra live, allt var perfekt om man inte räknar med alla småungar som höll på -.-. Var man verkligen SÅ jobbig då man var i den åldern? Shit, efter den där meningen känner jag mig mer än gammal x/..
Tog både kort och filmade på kaptenen men man hörde inte mycket på inspelningarna på grund utav den höga basen men som sagt så lät det perfekt annars.

Imorgon är det jobb igen och det ska bli.. nja får se inte kul kanske men man vet aldrig. Slipper i alla fall cykla lite framöver har nämnligen fått låna pappas bil så det ska bli skönt. Är fortfarande lite krasslig i halsen med och det blir inte bättre utav att cykla.
Aja, nu blir det teven med Martin och sen läggdags :D.. cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: