rajlaxmi

Helgen-Check!

Kategori: Allmänt

Då är det söndag och nu ät min jobbhelg avklarad, fyfan vad gött asså. Det har varit helt okej, men samtidigt åt helvete.. man får helt enkelt försöka ignorera det negativa och spara energin på de snälla människorna istället (y)!
Nu sitter jag här helt slut, har proppat i mig en sjukt god baugette framför O.C och vet inte hur länge jag tänker hålla mig vaken. Än så länge är jag inte alls trött, sov ända till tre på dagen efter morgonspasset :O.. bra gjort haha ^^ och får även se hur många som orkar hålla sig uppe för att snacka med mig :P.

Imorgon är jag äntligen ledig vilket jag känner att jag behöver, vet inte ännu vad jag ska göra riktigt. Men tror det blir lite städning och sådant, hoppas med på att Martin kommer en stund efter jobbet.
Nu skriver jag godnatt även om jag inte ska lägga mig :P.. cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: