rajlaxmi

Chillday

Kategori: Allmänt

Jobbade i förmiddags och det var väldigt chill idag =). Slutade vid ett tiden och åkte därefter med Martin in till stan. Gick lite på torget, köpte en tshirt och åt en god måltid på Sakura Thai. Var ett jävla tagsen man åt där, eller Thai överhuvudet taget.. riktigt gott var det i alla fall och självfallet blev jag mätt & belåten :D.
Åkte sedan hem till mig och nu har jag nyss klippt gräset inför midsommar, duktigt duktigt (a). Hinner inte någon annan gång, jobbar ju med på självaste midsommarafton -.- men på lördagen därefter blir det förmodligen utgång med betydande <3.
Håll nu fan tummarna på att det blir awesome väder, de sägs att det inte ska bli det nämnligen men det är nått vi verkligen kan behöva.. så krama åt dem hårt :).

Nu sitter jag med värk i fötterna framför teven ochska framöver bara slappa och njuta utav mina Toffife (a) tills det är dags att jobba imorgon med =). 07:00-13:00 då med, skönt men ska dock vara på Södertull så är lite nervös, har inte varit där innan så får se hur det kommer att gå xD hejja hejja.
CYA :D!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: