rajlaxmi

Fredagssol

Kategori: Allmänt

Idag jobbade jag från 0700-1600, asså har det varit en sjukt jobbig samt lång dag. När jag äntligen slutade tog jag pluss en massa andra ett dopp i poolen. Därefter hann jag även med lite solning, drog med familjen pluss lite mer folk till Tre Toppar vilket var som vanligt otroligt mumsigt!
Men efter det gick jag, Martin & Baff till en pizzeria och käkade lite.. nått som inte stämmer där eller hur haha xD. Aja, ibland kan det förmodligen bli så -.- .
Nu är klockan snart natt, jag sitter och slappar lite framför teven, börjar bli riktigt trött.. så det blir läggdags alldeles strax (y) :).
Imorgon vet jag inte vad det blir för planer, får se beroende på hur jag mår. Dessa sista långa jobbdagarna har gjort mig helt off verkligen -.-.. så får se som sagt. Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: