rajlaxmi

A Sunny Day

Kategori: Allmänt

Slutade jobbet vid ett tiden, därefter åkte jag hem till saknade Svahn en stund =). Åt lite mat & tjatade lite om allt möjligt. Lånade även lite böcker utav henne, jag vet men ska försöka komma in i det igen.. nördig som jag är, är det ganska skönt att bara sitta och läsa xD. Damn!
Åkte sen hem till stugan och la mig ner i solstolen med en bok i handen, fick en liten bränna men inget jag skryter om xD ^^.
Fick förvånadsvärt besök utav Baff och en hund vid namn Lola.. oplanerat men väldigt trevligt (y). Var vid havet för att lära Lola att simma och sedan fick hon lite bad i poolen med haha :P.
Martin kom en stund efter, låg och snackade, senare åkte Baff hem.
I alla fall har nyss proppat i mig lite pizza framför sexan med Martin, ska framåt kvällen lägga mig hyfsat tidigt hade jag tänkt mig. Ska jobba även imorgon, tills helgen sen är jag ledig ända tills måndag :D.. min första lediga helg hell yeah!
 
Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: