rajlaxmi

23:43

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag väldigt sent med en sjuk huvudvärk och nej det var faktist INTE bakis. Rättande sagt för mycket jobb har nästan tagit död på mig. Gjorde inte nått mer än bara ta det lugnt och sov halva dagen. De första planerna för denna lördag var egentligen fest men eftersom mitt mående som sagt orkade jag tyvärr inte :/..
Efter att ha sovit igenom hela min dag som jag nämde innan försökte Martin pigga upp mig så vi bestämde för att unna oss själva lite. Det blev Cockpit på bio med den svenska skådespelaren Jonas Karlsson =). Riktigt jävla bra måste jag säga haha, skrattade nonstop genom hela filmen. Även Björn Gustavsson var med :P.. så rekommenderar filmen stort!!!!!
 
Nu är vi hemma i stugan igen och sitter framför Spartacus och får se när vi bestämmer oss för gå & lägga oss, cya :D!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: