rajlaxmi

Gamla goa Örby

Kategori: Allmänt

Då var det tisdag och den började tidigt i morse med att göra i ordning sig för att inte missa tåget till Skene. När jag väl kom dit fick jag vänta en liten stund i blåsten på min pappa som sedan körde oss till Ernholms. Där blev det en god frukost & en massa babblande gubbar, pluss mig vid sidan om ^^ (y).
Låååååångt efter besöket på fiket åkte vi hem till Örby och jag gav min mamma en stor bamse kram när jag såg henne.
Så denna veckan är det bestämt att jag ska tillbringa min tid här i gamla goa Örby. Träffa några saknade vänner, dansa och enbart ta det lugnt :).
Nu har jag nyss ätit spagetti & körtfärsås pluss en liten chockladbit till efterrätt och sitter nu här vid Macen. Tänkte snart gå och lägga mig i sängen, så förbannat trött konstigt nog xP.
Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: