rajlaxmi

Café Blå Dörren

Kategori: Allmänt

I eftermiddag hade jag en riktigt trevlig fikastund med Lina, min gamla kollega från Bio Capitol. Jag unnade mig och mumsade i mig en kladdkaka med grädde, mums :$. Vi åkte även till Vincent MC för att Lina skulle inköpa lite saker och jag måste bara säga att den nya anställda som hjälpte oss var riktigt duktig, man märkte verkligen att hon kunde det hon snackade om och det gillar vi (y)!
Sen när Lina skulle börja jobba så tog jag mig en snabb promenad i Gallerian, utan att köpa nått.. hejja hejja! Därefter gick jag tillbaka hem och städade lite, efter kanske en halvtimma kom även Martin hem.
Jag somnade i sängen kanske en timma eller så och är precis nyvaken, fan nu kan jag säkert inte sova inatt -.-, men får hoppas det.

Nu ska jag nog fortsätta kvällen med att slappa men att hålla mig vaken, nytt avsnitt på Two And A Half Men ikväll och kanske orkar jag ta upp papper & penna för att kladda lite :).

Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: