rajlaxmi

ASTA

Kategori: Allmänt

Sovit riktigt gott inatt må jag säga och när jag väl vaknade upp så ser jag världens sötaste små ögon titta rakt upp mot mig med ena tassen liggande mot min kind. Snacka om att ha en bevakare :'D!
Tröttnar aldrig på hur gossiga de är i sängen... ååååh! Så glad att jag har fått den äran att träffa henne innan Cypern resan =).
Ah, nu bär det snart av.. imorgon runt halv två åker vi här ifrån till Landvetter. Det ska bli riktigt spännande och får hålla tummarna på att vi överlever färden hem därefter. Ni som inte vet om det så åker vi hem Fredag den 13 :O.. lite scary faktist x/..
Jag har inte vart rädd för att flyga innan men just den dagen känner jag mig spänd inför x/.
Idag är jag helt ledig, ska bara passa Asta tills mamma kommer hem. De andra katterna fick olika tankar när det kom en ny medlem i familjen ^^. Tekla är jätterädd och har sprungit & gömt sig, Malte fräser samt morrar mot henne men Smulan försöker få henne trygg och visa att hon inte behöver vara rädd.. dock fräser Asta mot henne istället :S.
Hoppas det inte tar allt för lång tid för de att komma överens längre fram :D.
Vid sex tiden är det Modern & Jazz (med klackar) så det är den enda planeringen jag har för idag (y)!
Tjockis Malte & Asta <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: