rajlaxmi

Pannkakor Nästa!

Kategori: Allmänt

Då var man hemma igen efter att ha skakat rumpan på den sista danslektionen för denna terminen.. tack vare jobbet :/ .Glad för att fått jobb.. dock skriker jag för att missa dansen. Aja, håller tummarna på att jag kan ordna upp tiderna bra så att jag kan både dansa och jobba nästa termin :) (y).
Jobbet idag gick väldigt bra, pluss att tiden gick otroligt fort. Känner mig självfallet fortfarande osäker vid saker & ting men det släpper sig förhoppningsvis längre fram- rättande sagt det måste det ^^! Jag menar känner inte jag mig trygg så känner ju de man tar hand om av det och då blir de själva dubbelt så otrygga! Nej, det är bara att lägga manken till och köra sitt race ;D!
Har med fått en lite crusch i en bil som jag gärna skulle vilja ha, enriktigt bra bil med ett riktigt bra pris.. nu gäller det bara att kunna pröjsa för den med^^. Vi får se vad som händer!

I alla fall, som sagt har jag nyss kommit hem.. sitter nu här och slappar inväntan på att mamma min ska få pannkakorna klara <3. Mumma till max!
Därefter blir det nog teve, ringa Martin & somna för att förbereda mig för morgondagens jobb. Börjar inte försen 16:15 så behöver inte stressa =). Får se om jag till och med hänger på pappa för att fika i morgonbitti med han och hans gubbar haha.
Nej, nu ska jag snart dra och smaska i mig några pannkakor så.. CYA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: