rajlaxmi

Glöm Inte Att Unna Dig Själv

Kategori: Allmänt

Idag har det vart en lyckad lördag! Morgonen började med ett gympass, var där ungefär en & en halv timma och det kändes riktigt skönt ska jag säga er. Därefter drog vi oss hemåt igen och jag hoppade svettig in i duschen innan det var dags att bege sig mot storstaden.
Tog en liten stund tills vi fick hittat någon ledig parkeringsplats men tillslut fann vi en. Hungrig som fan begav vi oss faktist till en grekisk resturang :O.. vilket var ett riktigt bra beslut, det var otroligt gott och jag tror jag åt upp maten på tre minuter haha.
Efter maten hade fått smällta sig ner i magen gick vi runt och strosade lite, handlade lite godis på Netto och sen drog vi in på Filmstaden.
Har aldrig varit där innan men shit vad stor biograf, kan inte mätas sig överhuvudet taget med Varbergs haha! Tretton enorma biosalonger, det var verkligen en WOW-upplevelse för mig ärligt talat :) ^^.

Filmen vi checkade på hette "The Avengers" med en utav mina favorit skådespelare- Robert Downey Jr. Filmen var grymt bra som både var allvarlig och hade humor, en film jag skulle rekommendera till hundra procent! Sen efter 2 och en halv timma var det bara att sätta sig i bilen igen och bege sig hemåt till Varberg.
Vill tacka min underbara Martin för denna dagen, har varit underbart mysigt och nått som jag behövde just nu.

Fick även se några nya trailers som inom kort ska komma ut och det fanns speciellt en som jag blev helt såld på.. den hette "Dark Shadows" med Jhonny Depp <3. Och självfallet är det Tim Burton som har gjort den haha, nu är det den åttonde filmen de har gjort tillsammans. Den första var "Edward Scissorhands" och ända sen dess har de inte kunnat lämna varandra ;). Helena Boham Carter är även med i den nya filmen som i nästan alla andra filmerna Burton har gjort, men eftersom hon är hans fru så är det nog ganska lätt att fjäska :P. Tur nog är ju det att de är grymma skådespelare båda två :D!

Just nu sitter jag i sängen med en snarkande pojkvän gämte mig, är med ganska trött men ville så gärna skriva om min dag haha. Så, ah.. nu är det gjort så ska nog somna mig till  sömns nu. Imorgon blir det förmodligen gym igen och sen ska jag kanske träffa familjen lite och får se vad söndagen har att ge.
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: