rajlaxmi

Min Perfekta Onsdag

Kategori: Allmänt

Hela min dag har varit slapp som fan, legat i soffan framför en rad massa filmer :D. Snacka om att känna sig lat men då kom jag på att det förhoppningsvis inte är långt kvar tills jag ska börja jobba så får vila ut mig nu haha. Senare på dagen var det dags att bege sig till stationen för att inte missa tåget. Självfallet kom jag en halvtimma tidigare som vanligt, varför ska jag alltid gå så tidigt -.-.. aja bättre för tidigt än för sent ;).
Köpte inte gymkortet idag, får vänta tills jag får mer pengar på kortet.. då, då ska jag fan komma i form asså!!!

Dansen gick skitbra, rättande sagt mer än hundra procent bra =). Vill ju inte skryta eller så, men idag är jag faktist riktigt stolt över mig själv. Håll tummarna för mig att det går exakt lika bra för mig imorgon (y). Och vet ni vad, tro det eller ej men det är bara tre gånger kvar på dansen :O.. helt sick! Ändå har vi fått en mer lektion än vad det har varit innan. Det kan dock bero på att vi vanligtvis brukar ha våra dansuppvisningar innan sommaren, men det är nu ändrat till jul -.-. Dåligt tycker jag!

Aja, nu är jag i alla fall hemma igen efter en tur i bilen. Har nyss ätit en jävla måltid med mackaroner & korv.. och nu mår min mage som förtjänat =/.
Just nu är det "Simpson The Movie" på sexan, ska nog checka på den och därefter bädda ner mig till sängs. Ha en grym fortsatt kväll snyggingar <3!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: