rajlaxmi

Gårdagens Partaj

Kategori: Allmänt

På vägen hem från Coop kom en slump idé upp, tack vare det fina vädret igår blev både jag & Martin riktigt grillsugna. När det väl blev bestämt så kom även Ante och Amanda ner och vi var vid min stuga, det blev god mat, babbel, skratt tills det var dags att bege sig mot Oscars.
Själv drack jag ingenting så det väntade sig chaffis för mig (y). Riktigt gött må jag säga, tror med att de andra uppskattade att slippa gå hela vägen tillbaka till lägenheten. Speciellt inte vi tjejer som självfallet hade klackar ^^. Fick ett stort bevis på att man kan ha riktigt skoj vare sig om man dricker eller inte, dock sa de att de trodde jag var det så som jag dansade haha -.- ..

Imorse chillade vi lite och efter de andra åkte hemåt drog jag och Martin tillbaka till stugan för att städa i ordning sen gårdagens partaj.
Nu sitter vi här framför Avatar med världens bästa kvalité, love it. Har med kämpat som fan för att fixa alla foton från Cypern.. kommer förmodligen upp inom snarast :).


Godnatt!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: