rajlaxmi

Aj, Mina Fossingar

Kategori: Allmänt

Då var man hemma igen efter sin första jobbdag =). Det har varit väldigt intressant och har redan fått gjort lite sysslor. Hoppas jag kommer komma in i det snabbt och lär mig adresserna därmed. Imorgon börjar jag redan vid 07:00 tiden så får hoppa upp ur sängen tidigt, slutar klockan 13:00 vilket är gött som fan.
Därefter ska jag ta tåget till dansen och få köra det bästa jag kan eftersom det är min sista danslektion denna terminen :O. Som tur är det Street, min älsklingdans så hålla tummarna hårt som fan på att det kommer att gå awesome :D.

Nu sitter jag i alla fall mätt & belåten i soffan och skulle precis checka klart på den sista Alvin-filmen men det ville verkligen inte Martin så får vell göra det en annan gång då jag är ensam :/. Jag kan inte hjälpa att jag gillar barnfilmer sometimes, dom är ju sjukt gulliga!

Aja, får vell nöjja mig med Martins program.. ha det wonder cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: