rajlaxmi

Då Var Det Dags Igen

Kategori: Allmänt

Har inte skrivit på ett tag, för det har inte funnits nått att ta upp =). Egentligen fiins det inte nått speciellt nu heller men skriver ändå ^^ =).
Jag har fått en uppgift till en butiks hemsida, ska fota några smycken så ni ska få några smakprov i inlägget. Hoppas ni gillar dom!
Jobbet går ganska bra, men sådär.. vet inte hur bra jag kommer att trivas för känner mig ganska osäker än så länge men får hålla tummarna och hoppas det ljusnar till sig till sommaren =).
I helgen hade Martin och Ante lite partaj här och när det var dags så körde jag dem in till stan. Därefter hade jag kvällen för mig själv, tillbringade den framför ett nytt avsnitt utav Vampire Diares & Glee. På natten någon gång åkte jag för att hämta killarna igen sen nana. Morgonen därefter åkte vi till Blå Dörren för att börja morgonen med en smaskig baugett.

Igår var jag med Lina i stan, våga pröva på en ny pizza på Campino som var sjukt god! När hon skulle iväg så drog jag till gymmet. Ett riktigt lyckat pass sen cyklade jag hemåt igen, åt underbar mat med älsklingen, checkade teve och nu är det morgon igen.
Idag ska jag till Optiken vid tolv tiden och när jag väl är i stan tänkte jag även idag förhoppningsvis gymma. Får bara hoppas att det går lika bra idag som det gjorde igår (y).
Just nu sitter jag framför Glee med frukost och förbereder mig inför dagen.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: