rajlaxmi

Butterfly Effect

Kategori: Allmänt

Har tillbringad min förmiddag med Lina, bakade en ubergod blåbärspaj och till det självfallet vaniljsås. Har fortfarande mycket kvar så tänkte bjuda mamma & pappa när de kommer ner en stund senare idag =).
Nu sitter jag och checkar på "Butterfly Effect" med Aschton Kutcher, en riktigt bra film! Är nog första riktiga filmen jag har sett han i, där han i en seriös film. Riktigt bra gjort för att vanligtvis vara en grym komediskådespelare.
Dock är filmen väldigt sorlig så får hoppas jag inte bölar allt för mycket ^^, en sak är säker.. jag ska spola över när hunden bränns upp!!! Fan, hann inte spola över det.. det kom nu -.- aja..

Kommer förmodligen vara ensam ikväll så får underhålla mig med en rad massa filmer/tv samt datanörda mig.
CYA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: