rajlaxmi

Mums, 3 Toppar!

Kategori: Allmänt

Då har det nyss varit en helg, igår var jag chaffis åt min bror & hans vänner för de var med på 20km Hoffman =). Helt sjukt var det, folk hade så konstiga utklädnader xD dock skoj att checka på. Verkade riktigt roligt faktist så vill gärna vara med på det nästa år men ska nog inte klä ut mig till nått allt för weird (y).
Behövde inte köra så sent på kvällen så kollade på film med älsklingen som var sjuk :/, vi kollade på "Journey 2".. den var vell ganska okej om man inte räknar med spindlarna som var med :O.

Idag har vi haft en lugn dag. Grillat, invigt 2012s första besök på Tre Toppar och njutit framför LA INK =). Älsklingen åkte hem för en stund sen så nu sitter jag här ensam framför både teve & data.
Börjar klockan 07:00 imorgon så ska försöka lägga mig ganska tidigt idag för vill vara så pigg som möjligt (: , jobbar till 13:00 och ber på mina bara knän att jag slipper cykla mellan varje besök vårdtagare (a).
Ha en fortsatt fin kväll, god natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: